Actuele storingen


geen actuele storingen

Gepland onderhoud


geen

Opgeloste Storingen


12 juni 2024 20:00 Storing Telefonie opgelost

Door een storing bij onze telefonieprovider is het mogelijk dat u niet gebeld wordt bij een alarm. De pushberichten werken wel. Deze storing is opgelost sinds 20:15 uur. Het is mogelijk dat u een telefoontje heeft ontvangen m.b.t. een ouder alarm van vandaag. Dit komt omdat de telefoontjes opgespaard waren en alsnog zijn gemaakt toen de storing om 20:15 was opgelost. Onze excuses voor het ongemak.

Mogelijke problemen internetprovider Ziggo


Het komt voor dat de modem van Ziggo klanten voor storingen zorgt. Om dit probleem op te lossen kunt u het volgende doen: Hierbij ontvangt u de instructie om de energie-instellingen van de Ziggo Mediabox te controleren. Uw mediabox staat zo ingesteld dat deze indien die niet gebruikt wordt voor TV in standby modus gaat en de internet verbinding onderbreekt. Hierdoor verliest de Leefsamen centrale de verbinding met internet. Middels onderstaande procedure kunt u de instelling wijzigen via uw TV menu. U dient er daarbij voor te zorgen dat de 'Stand-by Eco-mode' niet gebruikt wordt. https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ontvangers/energieverbruik-en-stand-by

Vragen? Wij staan voor je klaar

Ons telefoonnummer

040 7800 641